Bij Kinderopvang De Liefde staan kwaliteit en open communicatie centraal. Toch kan het gebeuren dat u als ouder niet tevreden bent over een bepaalde situatie of dienst. Daarom hebben wij een duidelijke klachtenregeling opgesteld, conform de Wet Kinderopvang.
Wij nodigen ouders uit om eventuele onvrede in eerste instantie direct te bespreken met de betrokken medewerker. Komt u er samen niet uit, dan kunt u een formele klacht schriftelijk indienen bij de houder van Kinderopvang De Liefde, mevrouw Özlem Dulkadir. U kunt contact opnemen via:
Download hier onze klachtenregeling:
Interne Klachtenregeling (PDF)
Externe klachtenafhandeling
Mocht de interne klachtafhandeling niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kunt u terecht bij:
- Klachtloket Kinderopvang: www.klachtenloket-kinderopvang.nl
- Geschillencommissie Kinderopvang: www.degeschillencommissie.nl
Ook kunt u zich rechtstreeks wenden tot de Geschillencommissie als de situatie dit vraagt.
Jaarverslag klachten
Kinderopvang De Liefde brengt ieder jaar een openbaar jaarverslag uit over de geregistreerde klachten en de lessen die daaruit zijn getrokken. Transparantie en continue verbetering staan hierin centraal.
Bekijk hier ons meest recente jaarverslag:
Openbaar Jaarverslag Klachten 2024 (PDF)
Heeft u vragen over onze klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op. Wij denken graag met u mee.